Întrebări utile
Aici găsești răspuns întrebărilor tale legate de comandă
Aici găsești informații utile referitoare la politica noastră de plasare a unei comenzi
comanda ta
La bijuteriileimperial.ro este simplu și sigur să comanzi. Poți naviga pe site folosind categoriile principale de produse pentru a găsi cu ușurință ceea ce iți dorești. În cazul în care știi ce vrei să cauți, poți folosi butonul de Search situat în dreapta-sus pe pagină. Odată ce ai găsit produsul sau produsele pe care dorești să le achiziționezi, selectează butonul “Adaugă în coș” pentru le adăuga în coșul de cumpărături. Urmărește instrucțiunile din procesul de finalizare al comenzii pentru a completa comanda.
Comanda ta va fi finalizată doar în momentul în care vei primi e-mail-ul de confirmare al comenzii.
De asemenea, comenzile pot fi plasate și telefonic, apelând 0752 581 837.
Atenție! Doar plasarea produselor în coș nu reprezintă rezervarea acestora și vor putea fi vizibile în limita stocului disponibil.
Comenzile efectuate până în ora 14:00 în zilele lucrătoare, vor fi expediate în acceași zi și vor fi livrate în următoarea zi lucrătoare (în funcție de zonă, livrarea poate dura până la 3 zile lucrătoare, vezi răspunsul la întrebarea „În cât timp mi se vor livra produsele?”).
Comenzile efectuate după ora 14:00 în zilele lucrătoare sau în week-end și sărbătorile legale vor fi expediate în următoarea zi lucrătoare.
Da, apelând 0752 581 837, iar programul pentru comenzile telefonice este de Luni -Vineri între orele 10-18.
Plata comenzii se poate face ramburs la primirea coletului, online prin platforma securizată de plăți Netopia Payments sau prin ordin de plată în contul nostru bancar.
Metoda de plată pe care o dorești se selectează înainte de finalizarea comenzii online.
În cazul în care datele sunt de persoană juridică și optezi pentru achitarea ramburs la primirea coletului, te rugăm să ceri curierului dovada de plată a coletului.
Pentru plata online a comenzii te rugăm să urmezi instrucțiunile de completare a datelor din pagina procesatorului online de plăți.
Dacă ai selectat metoda de plată OP, îți vor fi afișate datele bancare necesare pentru plata comenzii tale. Coletul tău va fi expediat numai după ce plata va fi vizibilă în contul bancar al S.C. QUANTA INC S.R.L. Dacă dorești ca livrarea să aibă loc cât mai repede, te rugăm să ne trimiți dovada de plată la adresa de e-mail office@bijuteriileimperial.ro .
Livrarea expedierii se va efectua într-un termen de minim o zi și maxim de 3 zile lucrătoare.*
Termenul de livrare este exprimat în zile lucrătoare, și poate varia în funcție de destinație.
* excepție localitățile cu zile fixe de vizitare. În acest caz, termenul de livrare va fi disponibil pe documentul de transport (awb) al expedierii. Termenii de livrare nu includ sărbătorile legale din țările de expediție și/sau destinație, cazul de forță majoră și cazul fortuit.
Colaboram cu firma de curierat DPD România pentru a putea oferi clienților noștri servicii de curierat cât mai complexe și potrivite nevoilor acestora.
Spre exemplu, destinatarii au posibilitatea de a achita contravaloarea sumei de ramburs atât numerar, cât și prin card bancar, direct curierului și opțiunea „Smart Control” prin care se oferă destinatărilor, gratuit, informații cu privire la expedieri.
Livrăm pe întreg teritoriul României atât în principalele orașe, cât și în zonele limitrofe.
Conform Legii nr. 449/2003, actualizată în 2008 si OUG. 34/2014 cumpărătorul poate returna produsele achiziționate în termen de 14 zile de la primirea lor, fără a invoca un motiv anume. Însă noi prelungim perioada de returnare a produselor până la 30 de zile.
Pentru ca returul sau schimbul de produse să fie acceptat, este necesar să ne notifici prin e-mail sau la telefon intenția ta sau completând Formularul de retur din contul tău de client.
În cazul în care se dovedește că ai primit produsul cu defect, acesta poate fi înlocuit, reparat, ți se poate oferi o reducere ori rambursarea integrală în contul bancar transmis ulterior.
Produsele pe care le returnezi trebuie să fie în aceeași stare în care le-ai primit, însoțite de ambalajul complet, original, cu sigiliile aferente, certificatul de calitate și garantie și toate documentele cu care a fost livrat produsul.
Produsul trebuie să fie însoțit de accesoriile/cadourile cu care a fost livrat.
În cazul în care produsul a fost testat sau purtat, acesta trebuie returnat curățat și igienizat.
Nu se acceptă produsele asupra cărora au existat intervenții neautorizate.
Restituirea contravalorii sumei aferente returului/schimbului tău de produse se face în termen de maxim 14 zile calendaristice, după cum urmează:
- pentru comenzile achitate online prin platforma Netopia Payments, restituirea contravalorii se face direct prin platforma online;
- pentru comenzile achitate prin OP, restituirea contravalorii se face direct în contul bancar din care s-a efectuat plata initială;
- pentru comenzile achitate ramburs la primirea coletului, restituirea contravalorii se face în contul bancar al clientului, transmis ulterior prin e-mail (office@bijuteriileimperial.ro ) sau prin Formularul online de retur.
Pentru informații suplimentare, ne poți contacta apelând 0752 581 837 sau prin e-mail office@bijuteriileimperial.ro .
Formularul de retur îl puteți descărca aici.
Produsele nu se pot realiza sau personaliza la comandă. Sunt oferite spre vânzare doar produsele și modelele disponibile în magazinul online bijuteriileimperial.ro.
Discount-urile și reducerile se aplică doar pe perioada desfășurării campaniilor. Codurile de reducere vor fi transmise prin newslettere, se vor aplica produselor cu preț întreg și vor fi supuse unor termene și condiții. Vom avea periodic și campanii unde se vor primi coduri de reduceri pe alte căi în afară de newsletter, ca de exemplu fizic în colet, canalele de social media Instagram și Facebook ș.a.
Tipul de ambalaj va fi remarcabil, elegant. Vom oferi ambalare de cadou gratuită, personalizată, ce va consta într-o cutie de bijuterii, legată cu o frumoasă panglică marca Bijuteriile Imperial, alături de un plic sigilat cu ceară, în care se vor afla certificatul de garanție, diverse materiale promoționale și, după caz, felicitarea personalizată.
Produsele vor fi toate ambalate în cutii de bijuterii și cu restul accesoriilor în colet, însă, pentru comenzile/produsele care vor fi oferite cadou, vom adăuga și o pungă de cadou personalizată.